Ürək-damar sistemini qorumaqda ən faydalı qidaların göyəm, böyürtkən, gavalı, lobya və yaşıl çay olduğu müəyyən edilib.
AvroMedia.Az xəbər verir ki, bu barədə alimlər tədqiqat aparıb.
Araşdırmaya görə, bu məhsullar flavanol adlı faydalı bitki birləşmələri ilə zəngindir. Flavanollar qan təzyiqini aşağı salmağa, damarların elastikliyini artırmağa və ürək xəstəlikləri riskini azaltmağa kömək edir.
Tədqiqat zamanı məlum olub ki, insanların əksəriyyəti kifayət qədər flavanol qəbul etmir. Mütəxəssislər bildirirlər ki, banan, kök və kartof sağlam qidalar sayılsa da, flavanol baxımından zəngin deyil.
Alimlər qeyd ediblər ki, gündə 200 qram göyəm və ya bir fincan yaşıl çay qəbul etmək ürək sağlamlığı üçün əhəmiyyətli fayda verə bilər.

Azad olunmuş ərazilərə ayrılan məbləğin detalları açıqlandı
Qızılın SON qiyməti.
Dubay hotelləri müştəri cəlb etmək üçün qiymətləri 4 dəfə endirdi
9 İyunun strateji NƏTİCƏLƏRİ
Bir dilim qarpızın orqanizmə təsiri sizi təəccübləndirəcək
Azərbaycan neftinin yeni qiyməti bilindi.
Ət yeyənlərdə insult riski çox olur
Səyahət zamanı dərmanları necə düzgün qablaşdırmaq olar?
Hərbiçilərin olduğu helikopter qəzaya uğradı.
Əsl kərə yağı, yoxsa bitki yağı?
Kondisionerlər ürəyə necə təsir edir?