Bu vitaminlərin çatışmamazlığı beyinə necə təsir edir?
Tarix: 2-09-2022, 14:24
Baxılıb: 2 715
Google+ Paylaş
Tumblr Paylaş

Bu vitaminlərin çatışmamazlığı beyinə necə təsir edir?

2-09-2022, 14:24

Beyin fəaliyyətini qorumaq üçün lazım olan əsas vitaminlər B qrupuna aiddir.

Bu barədə həkim-terapevt Nataliya Andrianova "gazeta.ru"-ya müsahibəsində danışıb.

“Bu vitaminlər enerji mübadiləsində iştirak edir, onsuz sinir hüceyrələri tükənir və bəzən ölür. Həmçinin, B vitamin qrupunun çatışmazlığı nəticəsində neyropatiyalar inkişaf edə, yaddaş və zehni qabiliyyətlər pisləşə bilər”- həkim bildirib.

Andrianova həmçinin folik turşusuna da (vitamin B9) diqqət çəkib. Onun sözlərinə görə, qanda folatın aşağı səviyyəsi beyin fəaliyyətinin pozulmasından xəbər verir və demensiyanın inkişaf ehtimalını artırır. Bu elementi rasiona əlavə etmək psixi pozğunluqları və idrak qabiliyyəti zəif olan insanlarda beyin fəaliyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edir, həmçinin Alzheymer xəstəliyinin inkişafını ləngidir.

“Tiamin [B1] çatışmazlığı spirtdən sui-istifadə ilə baş verə bilər, eyni zamanda yaddaş, zehni performans və digərləri kimi koqnitiv pozğunluqlara səbəb olur. Öz növbəsində, maqnezium çatışmazlığı narahatlıq, əsəbilik, yorğunluq, diqqət və yaddaşın azalması, həm də baş ağrıları ilə müşahidə oluna bilər. Yadda saxlayın ki, maqnezium stress zamanı orqanizmi çox tez tərk edir. Bu element orqanizmimiz üçün, xüsusilə də dərs ilinin başlanğıcında çox vacibdir”, - mütəxəssis vurğulayıb.

Öz növbəsində askorbin turşusu fiziki və zehni yüklənmənin təsirini yüngülləşdirir, beyin dövranını sürətləndirir, toxumaların oksigenlə doyurulmasına kömək edir, kapilyarların və neyronların membranlarını gücləndirir, həmçinin B qrupunun vitaminlərinin sorulmasına kömək edir. Mütəxəssis onu da vurğulayıb ki, stress zamanı bədəndə C vitamini tez tükənir, buna görə onun səviyyəsini izləmək lazımdır.

“Bundan əlavə, C vitamini bir çox vacib bədən funksiyaları dəmirin saxlanmasına kömək edir. Bu, həyati enerji səviyyəsinə, konsentrasiyaya, mədə-bağırsaq proseslərinə, immunitetə, hətta bədən temperaturunun tənzimlənməsinə təsir göstərir. Bununla belə, daha yaxşı effektivlik üçün dəmirin liposom şəklində qəbulunu məsləhət görürəm. Q10 koenziminin enerji verir, tokoferol və ya E vitaminində yaddaşı gücləndirən və əhval dəyişikliyindən qurtulmağa kömək edən antioksidant var. Eyni zamanda, onun əsas vəzifəsi sinir toxumalarını toksik sərbəst radikalların təsirindən qorumaqdır”, - ekspert yekunda əlavə edib

скачать dle 12.1


Google+ Paylaş
Tumblr Paylaş

FACEBOOK ŞƏRH YAZ