Yaşlandıqca bədəninizə mənfi təsir göstərə bilən qidalar
Tarix: 21-12-2021, 16:29
Baxılıb: 2 004
Google+ Paylaş
Tumblr Paylaş

Yaşlandıqca bədəninizə mənfi təsir göstərə bilən qidalar

21-12-2021, 16:29

Əgər artıq 60 və ya bir az artıq yaşınız varsa, çox güman ki, bədəninizdə çoxlu müxtəlif dəyişikliklərin baş verdiyini hiss edirsiniz. Buna görə sağlam qidalanma və idman vərdişlərini inkişaf etdirmək çox vacibdir.
Yaşlandıqca gündəlik istifadə etdiyiniz qidalara və içkilərə çox diqqət yetirmək vacibdir. Sağlamlıq məqsədlərinizə çatmağınıza kömək edə biləcək bir çox vərdiş olsa da, yaşlandıqca bədəninizə mənfi təsir göstərə bilən vərdişlər də var. 60 yaşından sonra hansı yemək vərdişlərindən çəkinməli olduğunuzu anlamaq üçün bəzi vacib məsləhətləri oxuculara çatdırırıq.
1. Protein çatışmazlığı:
Pəhrizdən kifayət qədər protein əldə etmək istənilən yaşda vacibdir, çünki zülal əzələ kütləsini, gücünü, sümük sağlamlığını qorumağa kömək edir və piylənmə ilə mübarizənin ən yaxşı yoludur.
Ancaq yaşlandıqca zülal sağlamlığın qorunmasında xüsusi rol oynayır. 60 yaşdan yuxarı insanlar əzələ kütləsini itirmək riski altındadır və kifayət qədər protein yeməsəniz, bu proses sürətlənə bilər.
2. Suyun kifayət qədər qəbul edilməməsi:
 Mümkünsə, pəhrizdə yumurta, qızılbalıq, mal əti, toyuq və ya hinduşka kimi qidaların nisbətini artırasınız. “Səhər qəhvə və ya yulaf əzməsinə bir az zərdab proteini əlavə etmək kimi sağlam vərdiş də inkişaf etdirə bilərsiniz. Bu, günə sağlam bir protein hissəsi ilə başlamağınıza kömək edəcək. 60 yaşınızdan sonra qurtulmanız lazım olan başqa bir vərdiş tövsiyə olunan miqdarda su içməməkdir. Yaşlandıqca susuzluq azala bilər.
3. Gec şam yeməyi:
Bir çox insanlar bunu dərk etməyə bilər, lakin gec yeməklər, hətta sağlam qidalar yesəniz belə, sağlamlığınıza böyük zərər verə bilər.
“Gecikmiş şam yeməyinə çox vaxt yüksək işlənmiş lazımsız yeməklər daxildir. Bu, xüsusilə ciddi problemdir, çünki gecələr həddindən artıq yemək birbaşa çəki artımı, yüksək qan şəkəri dalğalanmaları və risk altında olanlarda diabetlə əlaqələndirilir.
4. Lif az olan pəhriz:
Ən pis pəhriz vərdişlərindən biri kifayət qədər lif yeməməkdir, çünki sağlam qalmağınıza kömək edən pəhrizimizin bu komponentidir.
"Gündəlik pəhrizinizə həll olunmayan lifləri daxil etməyə çalışın ki, zərərli maddələrin xaric edilməsinə kömək etsin və bağırsaqlarınızdakı faydalı bakteriyaları qidalandırsın.
Kifayət qədər lif əldə etmək üçün gündəlik rasionunuza yulaf ezmesi, giləmeyvə, alma, paxlalılar və noxud kimi qidaları daxil edin.
Rəsmiyyə HEYBƏTAĞAQIZI
скачать dle 12.1


Google+ Paylaş
Tumblr Paylaş

FACEBOOK ŞƏRH YAZ