Qol və kürək yağlarını əridən fitnes hərəkətləri
Tarix: 26-09-2019, 19:10
Baxılıb: 1 633
Google+ Paylaş
Tumblr Paylaş

Qol və kürək yağlarını əridən fitnes hərəkətləri

26-09-2019, 19:10

Qoltuq altı və kürək piylərinizi əridən 4 məşq hərəkətini sizinlə bölüşdük. Bu məşqləri evinizdə asanca və öz çəkiniz ilə edə bilərsiz. Nizamlı etdiyiniz təqdirdə yağların getdiyini görəcəksiniz.

Çarpaz keçidli tərs uçuş

Ayaqlarınızı çiyin səviyyəsində açdıqdan sonra, tarazlıq üçün dizlərinizi bir qədər bükün. Ancaq dizlərinizi çox əzməyin ki, başınız, irəli doğru bir az əyri ola bilsin. Üz səviyyənizdə, bir-birinə təmas edən əllərinizi (üstünlüklərlə birlikdə) çiyin səviyyənizdən yanlara doğru açın. 10-dəfə təkrarla 3 dəfə edin.

İtələ və toxun

Uzatdığınız qollarınızı, bədəninizin iki tərəfində olacaq şəkildə qaldırın. Bu məşqlər də əl ağırlıqları işlətmək olduqca faydalıdır. Qollarınız yanlarda gərgin saxlayın, əlləriniz irəli baxacaq şəkildə, çəkiləri, eyni anda başınıza doğru qaldırmağa başlayın. 6 dəfə təkrarlı, 3 set edin.

Dirsək öpüşü

Əlləriniz yuxarı doğru baxacaq şəkildə, qollarınızı hər iki tərəfdən də çiyin səviyyəsində uzadın. Əllərinizə, 90 dərəcəlik bucaq meydana gələcək şəkildə mövqe verin. Sonra isə əllərinizi, önə doğru bilək səviyyəsindən bükərək dirsəklərinə yaxınlaşdırın; Bu arada qarşı qollarınız bir-birinə dəyir olmalıdır. Sonra da yenidən başlanğıc mövqeyinə keçin və hərəkəti, 10 dəfə təkrarla 3 set olacaq şəkildə təkrar edin.

Əyilərək dairəvi bel

Ayaqlarınızı azacıq açın və 90 dərəcə olacaq şəkildə önə əyilin. Əl çəki daşları birlikdə, qollarınızı, irəli, yana və sinəyə tərəf olacaq şəkildə, katorqa çəkir kimi dairəvi hərəkətlərlə işlədin. 10 dəfə təkrarla, 3 set edin.
скачать dle 12.1


Google+ Paylaş
Tumblr Paylaş

FACEBOOK ŞƏRH YAZ